петък, 30 септември 2011 г.

980.1997.06.28 Обиране на луфтовете

Книга 28


28.VІ.133(1997)

ОБИРАНЕ НА ЛУФТОВЕТЕ

22ч.
 След големи колебания да се отиде ли някъде и къде точно, от един том с беседи от Учителя се падна напосоки следното:

"Подкрепете вашите чувства, не се осакатявайте! […] Благодарение, че Рила дойде тук и ни освети". (Том "Вътрешният Господар", стр. 368, "Влюбване и Любов" от 3.ІV.1940г.)


Пак снимки от влака точно по това време – насам-натам, насам-натам... Естествено – пак с отражения в прозореца или от бъдещето...

Следващият въпрос към Учителя тази вечер бе защо все препоръчва Рила, както я препоръча и току-що. Ние знаем какви са преимуществата ú на Балканите и в целия свят, но по някакви причини, през последните месеци постоянно планираме заселвания в Странджа, Родопите, Средна Гора, Стара планина - и всеки път Небето ни спира по най-различни причини, понякога драстично.
И сега, вече няколко седмици, във въображението се редят упорито картини на живот в по-ниските планини, сред гори и плодни дървета, и градини; вървят цели "филми", породени от страстно желание за скитничество, номадски живот из цяла България, но не по Рила - защо? Въпреки че имаме горчив опит от Родопите и другаде - и живи доказателства, че много духове от ада умеят да излизат през растенията до 2000 м. височина и да тормозят хората, пак си представяме как спим под "благородни" дървета и се пазим от гръм под върбите... И не само си представяме, но, и го правим: днес например бяхме в една горичка до Созопол и цял ден прекарахме и спахме там. И вечерта Учителят веднага ни обяснява (при второто отваряне на същия том):

"Например, вие имате къща и посеете дървета близо до къщатаВие не разбирате закона на растенията. […] В растенията има една жажда за вода. Те обичат водата. Те, както изтеглят водата, изтеглят и соковете на живота. Казвам: никога не трябва да заспивате под сянката на растенията и близо до корените им, защото, като заспите, тогава идват всичките нещастия на човека." (стр. 405, б. Отво-рената врата" от 17.ІV.1940)

Третият въпрос: може ли сега да се даде трето потвърждение на въпроса за поредно отиване в чужбина. На пръв поглед, от двете страни на книгата се паднаха мисли, които нямат нищо общо със зададения въпрос. Миг преди томът да бъде затворен обаче, с намерение да се отвори отново за отговор, съзнанието проумява, че левият палец всъщност е точно срещу един чертеж, който дава съвършено ясни и прецизни указания за предстоящите бази, пътувания и селища, в които има условия за разгръщане на нещата. От дясната страна пък се дава основният метод за работа с хората по тези места (краснопис по законите на словометрията). Графиката е дотолкова уникална и в такава степен съвпада с усетеното по вътрешен път, че благодарността за отговора на Учителя е без граници! Естествено, през прозореца виждах и Т., която има место в Зорница, но си останаха само въздишките... ..


30.VІ.133г. 17,19ч.

Може би сме доста нечутки и настоятелни, но сега молим Елма да започне (евентуално) осиянието си с най-конкретен отговор на въпроса, който вълнува ума и сърцето тия дни и седмици по най-мъчителен начин: веднага ли на Рила - или сега е време за Родопите? През есента ли в чужбина? Преди отговора с червено, отново сондиране за "светлосин" отговор (от беседите). Ето какво се падна:

"… много се потривате. (…) Като ви дадат една работа, не се заемате да я свършите, а се потривате. Каквато и работа да ти дадат, направи я хубаво! " (Том "Вътрешният Господар", стр. 312, б. "Името Божие, Царството Божие, Волята Божия" от 20.ІІІ.1940г.)


Това момиче ще ме потърси след няколко години в интернет, но после връзката ни няма да продължи скоро, освен в сънищата...

Елма отдавна бе казал да се отиде на Белмекен, но…

17,38ч.
- Мина вече урокът "Обиране на луфтовете". Щом Небето види луфтове в мисълта, чувството и принципите, то оставя ученика свободен да обиколи всички хора и места, където си въобразява, че може да има условия. Нещо повече - дори го подтиква. Настоява той да изтърпи и последствията от своите луфтове и гигантските луфтове на другите.
Няма сега да се спирам отново върху старата тема и приказка за "Принца и просяка". Само казвам: когато Принцът проси от просяци по-дълго време, отколкото е определено, просяците почват да мислят, че той наистина се нуждае от помощта им, а не те от неговата.
Сега обрахме луфтовете от мисълта, че тук някой може да постави на първо място Трите Дома, на второ - Двата Дома и на трето - Единия. За обратната възможност не се вижда луфт - там твърдо си наясно, че само Бог и Учителят може да спазва Тройния Ритъм в собствения Си дом. Няма такъв човек на Земята, нито във вашата област на вселената, който може да живее едновременно сам, със сродната си душа и с всички, които Бог му изпраща. Правят се на места успешни опити трите вида общуване да се практикуват последователно. Защо? - Защото това, което някои си мислят за "сродна душа", не е истинската им сродна душа. Като не е истинската, тя не може да търпи онези, които Бог праща на възлюбения ú, предпочита в това време да отсъства. Разнородните души не само отсъстват, но и никога повече не се връщат. Душите, попаднали в ада пък се разпознават по това, че поддържат война с всички средства да не би някой друг да се задържи при онзи, когото "обичат". В тази война, те използват и най-долното средство - постоянното присъствие.
Сега, да разберем как бе обран последния луфт. Не че нямаш още, но последния засега. Като всички обикновени хора и ангели, и ти не преставаше да си надуваш химери, че като отидеш при някого, той изведнъж ще остави всичко и всички, и ще пожелае да летите. Някои са те следвали, и то из много високи светове, но само в редките мигове, когато са преставали да надуват мехурите си. Тогава са виждали в какви светове летим и пребиваваме ние – Скитниците на Всеприсъствието.
Аз не възразявам да опиташ пак с Родопа, но виждам, че вече си обрал и този луфт и виждаш предварително какво ще се случи и какво няма да се случи. Спазването на закона за давещия се не може да се подмине. Когато една душа се дави, не искай от нея да те види през пластовете вода.
 Първият закон за Спътник е Сънуването. Ако някой те сънува в цветни сънища и помни срещите ви и през деня, Бог протяга първата възможност. Ако някой е тръгнал с тебе още от първия миг на вашето запознанство, съвършено неспособен да мисли за нещо друго, Бог протяга втората възможност. Ако същият човек, ангел или бог, иска да зачене от вас незабавно всичко, с което можете да оплодите всичките му тела едновременно, Бог протяга третата възможност. Сега остава само да не пометне заченатото от вас при никакви условия, при никакви обстоятелства.
Ако повярвате в това, което ви говоря, и повече никога не се опитате да надувате мехури за някого, който не ви сънува и не помни сънищата си, пълни с вас - оставете го да си надува собствените мехури. Ако някой си е тръгнал или си е останал "вкъщи" след мига на вашата първа среща, не го търсете повече, защото това наистина е само първа среща. Онзи, който не ви среща за пръв път, не може да остане повече нито при своите компютри, нито при "близките" си, нито даже при децата си! И да не сте се разминавали с някого през миналите прераждания, това не значи, че сте се срещали. Даже и да си припомняте нещо, вие тогава именно сте се разминали. Ето защо се разминавате и сега. Такъв човек, колкото и да ви се насълзяват очите, ще се върне при онúя, с които си прилича. Нека да твърди, че вътрешно сте "винаги заедно"… Това е само един негов мехур - един от луфтовете му, който обикновено води хората до спукване и до биене на оста. Когато не е най-прозрачна лъжа, твърдението, че някой може да бъде вътрешно с някого, без да се старае да бъде и външно с него, е само един обикновен мехур. То спуква астралното и менталното тяло на човека точно толкова лесно, колкото и твърдението, че като си постоянно външно с някого, ти си постоянно вътрешно с него.
Без да се принизява Божественото в нашите приятели, защото това по принцип е невъзможно, днес ние с теб вече съвършено ясно знаем, че в България има само един човек, който е готов веднага да се премести да живее там, където сега тече и се мъчи Словото, и който го кани да живее при него у дома му. Нещо повече - този човек всеки път отива да спи другаде, когато усети, че на поканения му е нужна самота. Този ученик е готов да последва Словото абсолютно навсякъде, ако бъде поканен. Той би оставил дори и децата си, ако ще и да се давеха в момента, понеже Слово, Дело и Живот, които също се давят от години, ще лишат от въздух много повече деца, отколкото вашите собствени. И ако Словото засега не кани дори и този истински ученик, то е само защото не желае той да се дави заедно с Него. Да! Дори и Словото без Дело и Живот е истински удавник. “Дело” без Слово и Живот е абсолютно безделие или работа на безделници; а живот без Слово и Дело не съществува. Такова нещо може да се мърда, но не е Живот. Още по-лошо - то сее само нещастия, скръб и смърт.
Сега, като ти показах с точност до секунда кой град в света е на върха на Белмекенската "Агарта" и затова има Орфическо посвещение, разбираш защо там нещата вървят. (Елма има предвид столицата на Латвия Рига, който е на почти същата източна дължина като Белмекен – б.х.) Стана ти понятно защо точно там гостуванията и поканите са лавина, а самостоятелните домове на Словото, Делото и Живота – десетки и стотици! Не тъжи, че в родината на Учителя Родопа и Евридика още спят. Затова пък те имат братя и сестри по други места, от които се надига слънцето на предаността. Като приемеш такъв в Белмекен още тази година, указанията по чертежа могат да се осъществят. Едно от селищата по наклонената линия ще роди Евридическия Клас. От работата на Орфическия и Родопския през следващите 7 месеца, начиная от Белмекен, зависи дали ще трябва да се ходи при Евридика, или тя самата ще слезе на югозапад. Като се разберат, най-после, тримата, ще образувате Евродоровия Клас - там, където е Главата на Ъгъла.
А тогава ще слезем и възлезем и Ние.
                                           ↨
                                                    19,35

"Решиш да правиш нещо, но се колебаеш. Решиш - отлагаш, решиш - отлагаш […] Пък то е определено.
Първото нещо - онова, което искаш да направиш - трябва да е ясно определено и да не правиш никакъв компромис: нито с външния свят, нито със себе си!" (Том "Вътрешният Господар", стр. 320-321, б. "Трите Закона" от 27.ІІІ.1940). - И в осиянието се говори за три закона на любовта - б.х.

"Днес се готвят условията за бъдещата епоха. Днес всичко се пресява и същественото се отделя от несъщественото". (пак там, б. Налягане и напрежение", стр. 68)

"Ако закъснеете само с една минута, ще намерите касата затворена." (пак там, стр.69)

"Ако вървиш от ляво на дясно - европеец си, от кавказката раса си. Ако вървиш от дясно на ляво - евреин си". (с.280)

Няма коментари:

Публикуване на коментар