сряда, 2 ноември 2011 г.

1201.2002.09.28 От експреса – на пълна скорост

Книга 35


28.ІХ.138(2002)
Пловдив

ОТ ЕКСПРЕСА –
НА ПЪЛНА СКОРОСТ!




Вторник, 17 Септември 2002 15:48:02

Искам да споделя нещо и да ми дадеш съвет (ако е удобно да попиташ), но не се влияй от лични впечатления.
Сестра ми е много зле. Имаше бизнес и пари - сега няма пари за хляб, буквално. Много искам да ù помогна, но всеки път, когато съм се решила на това - да ù помогна да дойде в л., на мене изведнъж ми се появяват проблеми в работата: почвам да губя клиенти и пари. Същото е и когато изпращам пари. А мога ли да знам как живее - и да съм безучастна?... Какво да правя? Как да ù помогна?
Беше решила да се самоубива. Казах на в., той се обади на един приятел и му казал - и някои приятели ù обърнали особено внимание и работата се поразмина. Намерих ù работа временно - да бере ябълки. Нещо са се разминали с човека, който ще я наеме. Да се надявам да станат нещата.
Постоянно е мислела за чужбина и още мисли, а е ясно като бял ден, че ако беше нейния път, вече да е там. Всичко това ме терзае яко, знам че има големи уроци да научава, знам че много грешки е допускала (всеки прави грешки), ама все пак има и страхотни качества. Ето, сега пак знам, че ù е много тежко (тя нищо не казва, но баща ни ми каза), а не знам дали не ù вредя повече като разчита на мен... или пък .... Не знам...
Кажи нещо.

28.ІХ.138(2002)г.8,21ч. сутр.

ОТГОВОР ОТ ЕЛМА ЗА СЕСТРА ТИ:


 - Обичайте и помагайте с размах, но дръжте поводите изкъсо. Родовите духове правят всичко възможно да ви отклонят от магистралата. "Орнúло" (едно от духовните имена на сестра ти) е прекрасен дух с огромен потенциал - заслужава си да се хвърлят всички сили да ú се помогне. Ако се движите като експрес, можете да вземете някой от гарата в движение, но без да се забавяте и спирате - ако не го разкъсате... Тя има жилав дух и може да издържи. Сподели с нея абсолютно откровено колко е важна задачата ти и колко много я обичаш и държиш на нея, но ù обясни директно, че би била рамо до рамо с нея, само ако тя почувства, че може да върви в една посока с тебе. Наистина, има смисъл да направиш много за нея, но ако тя приеме новите ти занимания и иска да общува с най-добрите ти приятели. Тя ще "хване" - семката ви е от сой! Господ я обича горещо и до три седмици от днес нататък ще ú даде шанс. Но ако попречи с нещо на работата ти и на собствената си душа, ще преживее още една тежка драма до три месеца. Това е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар