Книга 18
30.IX.128(1992)г.
30.IX.128(1992)г.
София - Изгрев
ОТГОВОРИ НА РАЗЛИЧНИ ВЪПРОСИ
РАЗПРОСТРАНЕНИЕТО НА ОСИЯНИЯТА ПОНОВОМУ • ГРАМАТИКАТА НА ГОСПОДА • МЪЖЪТ, ЖЕНАТА И ДЕЦАТА • РОЛЯТА И НЕДОСТАТЪЦИТЕ НА ЕДНА ПРИЯТЕЛКА • СЪСТЕЗАВАНЕТО С ГОСПОДА • ЗА КОСМИЧЕСКИТЕ КЛОУНИ И ЗА ГОСПОД КАТО КЛОУН • СРОДНАТА ДУША НА МАРИЯ МАГДАЛИНА •
16,57 ч.
- Първо – да запишете това, което ви казах преди малко. Една от причините за нещастията ви е, че разпространявате осиянията само отпред-назад. Процесът трябва да е двоен: и отзад-напред. Почувствайте кои ще работят, съветвайте се, кройте, шийте, но работете. Всяко осияние спасява живота средно на 500 хиляди души. Колко сте избили досега – правете си сметката!
И Т. да не се мотае, а да напише онова осияние за препинателните знаци и граматиката, още от края на Родопите. Аз имам Своя граматика и ония, които Ме редактират по правилцата на временните граматики, сами ще бъдат редактирани от Господа. Ще Ме пишете и печатате във вида, в който ви се подават осиянията. Има грешки, нужни са корекции, обаче крайното Слово пак да преминава през Т. Има една досадна запетайка, която е излишна; а има и една, която я премахнахте, понеже сте наследници на паднали ангели. Професорчетата и доцентчетата първо да питат Създателя, а после да създават. Що Съм повтарял някои думи, що Съм обичал числото 500, що Съм обичал "понеже" и още други някои работи, мога да ви обясня подробно, само като постъпи за четене и проучване и онова осияние за граматиката.
А сега – питай.
- За състоянието ми тази нощ и в училище.
- Физическото присъствие на "татковци" при майките и децата в една стая може да убие децата за няколко години или да ги направи ненормални – като всички останали. Нормалният човек трябва да лети свободно из космоса! Нормалният човек не съди нищо и никого! Нормалният човек става връх или долина, когато другият иска да е обратното.
"Татковци" са всички същества, независимо дали са сътворили или още не са сътворявали. "Майки" са всички, независимо дали се грижат вече или още не са се грижили за по-слабите. Татковци не бива да живеят с майки на едно място, особено когато са там децата, понеже се явява напрежение. За да не се поразят децата, трябва да пострада първо таткото, а после – и майката. Така ударът не стига върху тях. А щом се намразят таткото и майката, вече нищо не може да ги предпази и те почват да боледуват, да измират. Единственият изход тогава е таткото да е на повече от 100 километра.
- Защо ми прилоша на съвета?
- Защото има закон за разливане на напрежението. Напрежението, което носят татковците и майките, днес е толкова голямо, че се разлива веднага нашироко, когато наоколо има деца. Понеже няма чужди деца, а всички деца са ваши (енергията не пита), разливането става незабавно и удря не едно, а десетки, стотици деца. Същевременно, учители, събрани на едно място, са антени към всички деца, които те учат – и енергията се разлива през тях. За да не стане това, Аз създадох щитов фон пред всеки твой колега и енергията се върна обратно в главата ти. Коригирай тази твоя свобода да преспива някой в стаята, в която живееш с децата си. Даже в другата стая е подобна силата. Аз Съм го казвал вече: мъжете и жените, бащите и майките, трябва да се приближават на по-малко от два метра, само когато са далече от децата. Повечето деца, при които се съчетават родители, мъже и жени, боледуват от остра нервност, припадъци, даже епилепсия. Мъдростта на Новото Човечество ще коригира този навик. Съвокупляването...
- Да, ама ние...
- ... или невъзможността за него, когато са близо мъжът и жената, създават два ефекта, точно противоположни: в първия случай взрив, а във втория – антивзрив, имплозия. И в двата случая децата стават жертва. Сливането на мъжът и жената изискват пространство – голям радиус!
- Защо дори сега ми е лошо?
- Съчетание от фактори. Последната нощ не е единствената причина. Сега на много хора им се вие свят, припадат, усещат слабост, имат главоболие, тъй като нещата на Земята коренно се изменят. Нямате вече същото поле, същия въздух, същата предпазна обвивка. Не си единствена.
- Въпрос на адаптация?
- Адаптация към тия промени е невъзможна. Те са много бързи, темпото е огромно, няма време за приспособяване. Трябва да се примирите – сърбате си попарата. Който оцелее – оцелее.
- Сега, като имам конкретна работа навън, може ли вкъщи да има татко с децата?
- Не само може, но трябва. Децата рядко трябва да остават сами, рядко. Те още сучат, а сученето е продължителен процес – седемгодишно.
- Те са вече над седем...
- Има и сучене до 14-год. възраст. И до 21 синовете и дъщерите ви сучат, но по друг начин – сучат влакно. Това е влакното на концентрацията. От 21 до 28 те вече тъкат, докато изтъкат платното си. После вече тъкат за другите.
- Мога ли да предотвратя насилственото вземане на децата от съдия-изпълнителя?
- Това да не те интересува. Ако някой има силно желание, силно желание ще му се противопостави. Ако помолиш Бога даже, но Му препоръчваш сценарии, Той няма да те чуе – никога! Не се мислете за по-умни от Съдбата – тя си знае работата. Вашата работа е да се примирявате, без да преставате да се борите. Примирен откъм желания, борбен на практика! Има и Божествени желания и Аз зная, че ти искаш децата да са при майка си, тъй като това е нормално, обаче ти още създаваш едно поле, което е опасно за тях, и затова от време на време ти ги отнемат. Рискът да са постоянно с тебе е по-голям от риска да се разстройват, като ги подхвърляте по тенис корта насам-натам. Ти трябва да се научиш, че има неща, които е рано да узнават и на които е рано да присъстват децата. Пълната свобода е различна по форма и съдържание за различните възрасти. Има разговори с приятелите, които всяват смут в сърцата им, а ти нямаш никаква сурдинка, никакви предпазители. Прекалено много разчиташ на духа и душата им, а сърцето и умът им не жалиш. Много ще напреднат, по-подготвени ще бъдат от мнозина, но и ще заплатят за ранното си узряване. Да печеш зеления плод на огън не е като да го печеш бавно на слънцето...
- Да им казвам или не за идването на съдия-изпълнител след 5 дни, за да ги вземе?
- Напротив – подготви ги и им помогни да преживеят това с радост. Да не мислят, че е трагедия. Само от теб зависи да ги предпазиш от сривове. Ти трябва да си им пример по любов, толерантност, примиряване със съдбата. Напълни ги с любов към баща им. Кажи им да го слушат и да му помагат и да не се чувстват нещастни, ако събитията ги прехвърлят пак на него. Това, което ти се говорù днеска – да заснемете сцената с журналисти от телевизията – не е правилно. Вие не можете да жертвате децата по такъв начин. Ти се борú пак за майките, но при свършен факт със скрита камера ще снимате, няма да инсценирате. Съветвайте всички останали също да примиряват, да не изострят противоречията. Децата трябва да имат пример за подражание. Ще се бориш за тях – за собствените си деца, – но като наблегнеш на борбата за другите. Като решиш твърдо – тогава вече няма да ти ги вземат или скоро ще ти ги върнат. Не е правилно внушението да разигравате мелодрама по телевизията и в пресата. Ти лично няма нужда да биеш на емоции. Остави записите по телефона и на живо да говорят на аудиторията, а ти само ги води с въпроси, обяснения, утешения и призиви към разбирателство. Като се стремят към разбирателство, като се примиряват, майките ще имат още по-критични случаи, защото вампирът не мирясва лесно и те ще ти ги разправят – тайно или явно. Така има шанс да се усмирят много мъже и роднини, които са жертва на обстоятелствата - изнервени, а не вампири. А за истинските вампири скоро настъпва трагичен край. Тези, които не са готови на никакви отстъпки, на никакво разбирателство, погребват себе си скоро под развалините на предстоящите психотресения!
- Беше ми казано в предишно осияние да снимам моя случай по телевизията.
- Това важеше за тогава, но не важи сега, понеже обстоятелствата се изменят. Ако можеш да спестиш някаква сцена е по-добре, отколкото да я заснемеш. А да знаеш, че ще има рев и сълзи, и съзнателно да не ги предотвратиш, защото щяло да се снима – това е варварство...
- Да, наистина, този път се държах точно така, не показах никакво безпокойство и желание - и той ми ги даде...
- Аз казвам нещата по различен начин, понеже във всеки момент се съобразявам с констелацията от еволюционни промени у всекиго. Сега има превес на доброто, въпреки мерките, които се вземат юридически, и затова съветът Ми е такъв. Ако утре вземе превес злото, съветът Ми ще е друг. Затова – питайте. Но преди всичко питайте сърцето си в самия момент, когато се развиват нещата.
- Как може да се обясни абсурдът, че в лично послание се обяснява, че съм от “Възлюбена Божия”, а в този си живот се проявявам с дух като на мъж?
- Класът или йерархията ви са едно нещо, а различните роли, които изпълнявате в различните периоди и светове – съвсем друго. Това е разликата между индивидуалност и личност.
- Каква е йерархията ми?
- Ти си от класа на любимите Божии, а като йерархия – "пламък". Само че си от зелените, а не от сините пламъци. За тебе не Истината, а Животът е над всичко. Поради това играеш различни роли, за да тече животът правилно и тези роли те правят неподобна на себе си. Но затова пък правиш Драма и в Драмата се учат много твои партньори на сцената. А понеже живееш интензивно, самоотдавайки се докрай, и понеже жаждата ти за живот е неутолима, ти поддържаш драматичното напрежение на Битието, поддържаш пламъка на хипервселената да обединява Проявеното с Непроявеното Битие. Христос също е Учителят на Живота, защото е Господарят на Проявеното Битие. Затова Неговата роля се отразява в тебе като един женски Иисус на Земята, който трябва да влачи кръста до последно издихание, за да даде един пример на другите.
Ала в тебе има и една душевна разпасаност – нещо като безотговорност, което е също роля, но ти се вживяваш в нея толкова пълно, че понякога даже излизаш от ролята. Играй слободията в рамките на Свободата! В противен случай трябват корекции, които струват страдания. Пропадни според сценария, но не извън сцената, даже и когато си отчаяна без граници. Няма да трогнеш нито ближния, нито Бога, нито сценичните работници... Само иждивяваш излишна енергия, като се бунтуваш понякога. И това се търпи от Бога, ала страдат други – особено опиращите се на тебе.
- Като "женски Иисус" само за този живот ли съм или винаги е било така?
- Не само като женски Иисус, но и като Иисусова жена. Това са ти двете основни роли в Битието. Иисус също има жена, ала Христос няма. Това е най-великата тайна на християнството, от която зависи всичко. Трънените венци увенчават само женени Синове Божии. Който е годеник, той носи венец. Това са Божествени тайни, до които е още рано да се докосвате. Ти си вход към Иисуса, от който излизане няма – понеже излизане от този вход е смърт.
- А вход към Христос?
- Това е ролята на Иисуса.
- А жена на конкретния, исторически Иисус била ли съм?..
- Тайната на разпределението на една душа в много тела е тайна на бъдещето. Ако ви говоря за това, ще ви изглежда неморално. Иисус беше женен - и пак остана девствен. Иисус не беше девствен – и пак остана неженен. Това са парадокси, които има да разкривате с векове. Той не докосна нито една жена до плътта си – и пак те имаше само теб като съпруга. Преживя те физически. Физическото докосване на мъжете и жените обикновено води до скарване. А Иисус не те докосна никога плътски, но се обмени с тебе напълно физически и затова ти зачена от Иисуса. Зачна една нова жлеза, от която започва филизът на Невестите. Само че това не трябва да го знае никой! Осиянието може да остане, инициалите зачеркни.
- А името?
- Това е тайна! Ти си една от трите, в които живее сега духът на единствената евангелистка.
- А другите сред нас ли са?
- Другата е също на Земята, а третата е кандидат за въплъщение.
(Нещо иска сам да каже):
Ти отговаряш за апостолите, които ще преписват и разпространяват незабавно Словото отзад-напред.
Въпрос на друг: Трябва ли да се чете на касети в този вид?
- Трябва. Слушането хронологично от началото пробужда хиперфизата. В обратен ред пробужда тотфизата. А напосоки – холифизата. Трябва да го четете, слушате и прилагате и по трите начина, ако искате да сте силни и непобедими.
- Има осияние, в което да се казва: “Ти си дух свободен, напълно свободен!”, а в друго – че имам карма...
- Човек представлява дух, душа, ум, сърце и тяло. Всяко едно от тях може да бъде свободно, а други да имат карма. Като дух ти си свободна, като душа – също, като ум - също, но като сърце и тяло имаш карма.
- От мои лични грешки или поети?
- И двете.
- А коя е моята?
- Твоята се корени в навлизането в собствена интерпретация на Иисусовите сценарии. Свобода на волята има, творчеството е необят от абсурди, но сценарий на Господа и Неговия носител не се коментира. Сценарий на Господа не се редактира! Сценарий на Господа не се коригира никога! Има случаи, когато Господ се ражда в тялото на някой неграмотен. Има и такива случаи. Като постави една запетайка грешно, а професорът я зачертае, професорът ще умре - непременно! Професор също може да стане тяло на Господа – има такива професори. И тогава, ако простакът засече професора, когато той изнася лекцията си по всички най-съвършени правила на науката, простакът непременно ще умре. Просто, Господ не се коригира никога. А ти си позволяваше това – туй ти е кармата.
- Кога съм си позволявала?
- Позволи си няколко пъти през вековете, защото обичаш да се състезаваш. Състезаваш се с всички, даже и с Господа. Не можеш никога да паднеш по гръб. Това не ти е същината, но го имаш в наследство от Осóн...
- ?!?
- Осон ти е учителят от черната вселена, през която ти също си минала, като адепт от Всемирната Ложа.
- Преди Иисус?
- Преди и след Иисус никой няма – Той е в началото и в края, също като Христа и Баща Си. Осон е вътре в Иисуса – съвършен инструктор на много режисьори.
- Как да скъсам сценария му?...
- Ще го скъсаш, ама после?... Сценарий на професор като него скъсан не може да бъде! Те са написани върху безсмъртна материя.
- Винаги ли ще остана с тая карма?
- Работата е в това, че ти коментираш и Осона. Ако си гледаше репликите, туй си е в реда на нещата. Във Всемирния Сценарий има и черни, и бели реплики – всеки трябва да си играе ролята. Творчество има, но в актьорското майсторство, а не да се подиграваш на сценаристите... Още си малка за това.
Има Шутове – най- големите майстори на Играта, които имат право да се подиграват и на Господа – на Всемирния Император! Господ ги обича и им се смее толкова много, че природата цяла се тресе от удоволствие, когато това се случи. Учителят ви е казал: "И Аз греша, но веднага изправям погрешките си". А Космическите Шутове хващат даже Господа в мига на погрешката! Това, всъщност, е пак Сам Господ, самоизлъчил се срещу Себе Си като Шут, Който се самонаблюдава; но играта е толкова впечатляваща, че за страничния наблюдател сякаш са двама. А ти се изтъпанчваш пред Господа и го засичаш понякога – почваш да Го "водиш" и поучаваш... Сякаш ти е гайда панирджийска!
Мислú си по този въпрос сериозно. Мисълта ти е бърза, интуицията – светкавица. По принцип, тя е винаги права, но даже и Господ се гнуси, когато реакцията на интуицията е бърза. Тъй, вие трябва да се научите да стоите чинно, “диван-чапраз” пред Баща си. И когато Той рече да разказва виц – да не Му го вземате от устата, даже и да е най-пършивия... Господ понякога нарочно върши такива странни неща, за да види кой и защо реагира бързо. Свръхинтелигентността, свръхинтуицията се превръщат във вина, когато някой не може да контролира скоростта на реакциите си. Разбери, това не е при тебе от порочно сърце, не е със зла умисъл. Аз ти виждам чистотата до дъното. Това е от детинска непринуденост – но тази непринуденост не винаги допринася за хармонията.
Талантът да изчакаш, когато се проявява другият, е талант на педагога. Талантът да се проявиш пръв е талант на артиста, пионера, състезателя. Та затова понякога Сам Господ те препъва – не защото Господ може да бъде изпреварен от някого, а понеже ти тичаш по върха на носа Му, мислейки си, че тичаш по-напред и от Него...
Ти може да не искаш състезание, може да си смирена по сърце, но външно така изглежда. А туй, което изглежда, зле възпитава другите. Кара ги грешно да те разбират и грешно да реагират.
- Коя е сродната душа на Мария Магдалина?
- Те са три: Йоан, Иисус и Юда.
Според една от версиите, св.ап. Юда не е виновен, а е бил от театралния състав на сценариста, режисьора и Добрия Герой Иисус. Те са дошли от Централното Слънце, за да възпитават човечеството. Юда Искариотски, също като главния Лош Герой Сатанаил, е приел да играе отрицателна роля.
Няма коментари:
Публикуване на коментар