Книга 19
7.IV.129(1993)г.
7.IV.129(1993)г.
София - Изгрев
ВСИЧКИ ВЪЗЛЮБЕНИ В
ЕДИНОДЕЙСТВИЕ
или верните грешки
(Указания за универсален образец
за писане на Слово)
16,52 - 21,10
- Добре ли съм замислил окончателния образец за краснописно и машинно разпространение на Словото?
- Опитвай и питай по пунктове.
- Добри ли са тия съотношения между височина и широчина на рамката? Първо исках да го направя 1:5, но тогава ще се наложат 3 вертикални елипси с много малки кръгове за ръкописния текст вътре. Мисля, че трябва да е само един кръг, като израз на Слънцето, т.е. Единицата и Словото.
- Правилно. По-добре е отношението на страните на рамката да се диктува от частичните окръжности по-долу.
- А те с колко да се подават?
- С половин окръжност.
- Това значи един диаметър и два радиуса?
- Да
- Има ли изискване за съотношение на поле към текст?
- Да. Същото, както при Звездата.
- Т.е. 1:8?
- Да.
- Това става за ширината. Но тогава важи ли за височината?
- Важи.
- Отляво и отдясно равни ли да бъдат или да остава вляво повече, за подвързване?
- Оставù, но очертай границата.
- Окръжностите, които се получават, не могат да влязат изцяло в очертания правоъгълник – отляво остава поле.
- Ха така! Отдели сега туй поле.
- Начертах окръжностите според изискванията и се получава поле 230/46 мм.
- Раздели сега височината на широчината.
- 5! Получава се 1:5! Пропорциите на хипервселената! Това е най-голямото доказателство досега! Направо съм сащисан. Ти си ми свидетел, че правя чертежа в момента и няма никакво натъкмяване, точно е по Твоите Указания!
- Сега ще Ми повярваш ли най-после?...
- Сáмо че сега, като меря, оказва се, че горното (и долното) поле не съм го направил 1/8 от височината на текста, а е малко повече. Как стана тогава точното съвпадение на пропорциите?
- Това бе стимулирано от Мен. Ти направи грешка в първоначалното изчисление, но Аз ти я внуших с такава точност, че грешката да излезе вярна. С това искам да ви кажа, че вашите грешки са условие, внушено от Мен, за да достигнете до Първообраза.
- Защо не ме спря, като виждаше, че греша? Или – още по-точно – защо още в самото начало не каза, че за да се получи крайната композиция, пропорциите поле/текст при височината не са точно 1:8, а 1:6.97?
- Понеже нямаше да направиш грешка и щеше да бъдеш робот! За теб не е ли достатъчно, че се получи пропорцията на живовселената? Ако ти бях казал да изходиш от обратната задача – в рамките на дължината на елипса 1:5 да се насложат отдясно три окръжности, застъпени с по един радиус, – нямаше да се затрудниш, но знаеш ли какво щеше да стане?
- Какво?
- Щеше да начертаеш елипсата, а после основната окръжност, и по този начин щях да пусна чрез теб страшен взрив! Който и да се опитва, има да чака, но когато Аз диктувам, това не е само информация. Живовселената не е по-първична от цяловселената. Затова почнах да строя страницата ти в рамките на този лист със случаен земен стандарт така, че да стигнем направо в резултата.
- Уникално! Обяснението е потресаващо! Но ако беше казал “1:6,97”, щях да го изпълня пак отдясно наляво и тогава нямаше да има нужда от инспириране на грешка. Разбирам дълбоката философия на грешката като израз на свободната воля и това ми звучи също напълно задоволително, в духа на всичко, което Си ни говорил досега. Приемам. Но в такъв случай се нарушава пропорцията 1:8, изхождаща от Звездата. Как да разбирам това? Резултатът тук противоречи на предпоставената от самия Теб първоначално пропорция.
- Приеми, че се получава корекция поради това, че се строи не по окръжност, а по правоъгълник. Можех да ти кажа, както съм ти казвал колко е часът в момента или как се казва някоя фундаментална частица, та четеш после името ù когато я открият и назоват както и на тях съм я внушил; както съм ви казвал много други точни числа. Но за Мен в случая беше важно да ви преподам урока за верността на грешката и урока за първичността и вторичността. Има и трети урок, но не ти го казвам с раздразнение. Почитам Майка Си и съм част от Нея, затова логиката на твоите запитвания няма престъпен, а познавателен характер. Така трябва да разсъждава всеки математик. Отец Ми обаче е Поет и постоянните въпроси на ясновселената да си изясни точно математически някоя Негово "луда" метафора, понякога Го води до страшно раздразнение. Пралайя достига точност само в срезовете на определеността, но в същото време Тот се е придвижил и предишното изчисление излиза невярно спрямо новото Му положение. Ясновселената пък се дразни от Неговото постоянно и бясно лутане в съвършно непредвидими посоки, поради което никога не можа да Му състави прогностичен алгоритъм. За всичко това съм ви говорил много. И Аз съм, по наследство от Него, малко опърничав, та не се чувствам длъжен да ви давам винаги точно информация... Особено пък като усетя, че питането ви зацикли в жажда за предварителна точност...
- Знам всичко това, но математиците биха казали, че много евтино се изплъзваш...
- Благодарете, че е евтино, Аз съм Икономист... Но ти виждаш: изплъзнах се от прогнозата, но ти доведох чертежа до точност от първия път! Кое предпочитате: Бог да ви каже предварително: "Пропаст!" – или да ви спре пред пропастта в мъглата в последния момент?...
- Това е велико, но за строгия учен последният аргумент би прозвучал като измъкване на евангелски пастор със средно образование... Аз не го казвам аз, казвам как биха помислили...
- Тук си напълно прав! Аз съм наистина Евангелски Пастир със "средно" образование. Аз Съм по средата между Отца Си и Майка Си...
- Игра на думи...
- Това е от Баща Ми... И благодарете, че Баща Ми е Поет, понеже Неговата Игра на Думи създава светове, а Пралайя само ги подрежда. Благодарете, че Ние с баща Ми умеем да се изплъзваме, понеже, в противен случай, Христос и Бог-Отец щяха да бъдат само два алгоритъма в лъжебитието на "точните" учени. Такива вселени има и, за съжаление, една от тях, наполовина, е вашата.
- Господи, мога ли да продължа с въпросите по построяването на листа?
- Питай.
- Както схващам, именно лявото поле на елипсата е мястото за словометричните данни. Така ли е? Много съм си чупил главата досега да им намеря място .
- Точно това е.
- При многоцветен образец, с какъв цвят да е? Сребрист, зелен или кафяв?
- Словоусилвателите – зелени; словоотслабителите – кафяви, а резултатът – сребрист.
- Шрифт?
- Ясновселенски, овален.
- Вертикално или хоризонтално издължен?
- Вертикално, щом става дума за издълженост.
- Може ли и буквата да е 1:5, ще се чете ли?
- Може и точно така трябва.
- Наклон?
- Без наклон.
- Това е всичко. Благодаря Ти. Сега да питам за текстовете в кръговете. Ако правилно съм схванал, в първия трябва да е оригиналният текст в ръкопис. Дали машинният му препис със старобългарски шрифт да е в част от долния кръг или да предвидя сектори в горния? Защото и чужденците биха искали да краснописват Слово (те в отделни образци).
- Направи всичко в горния кръг.
- Езиците в долните?
- От ляво на дясно (в средния): английски, еврейски, немски, руски. (С най-националните им шрифтове).
- Формата на секторите?
- Като разцъфващо цвете.
- Най-долният кръг?
- На който и да е друг национален език.
- А есперанто? Не е ли добре (извинявам се за вместването) чашката да бъде петорна и в средата да бъде есперанто?
- Няма такова нещо. Аз уважавам есперанто, но есперантистите могат да приложат пръстен най-отвънка в първия кръг. Оставете такъв пръстен. Той обаче ще се предостави в бъдеще за Универсалния Йероглифичен Език. Недостатъкът на есперанто е, че е на латиница и, въпреки прогресивността му за обединяване на народите, някои букви от латиницата намаляват словосилата. Ако Земенхоф се бе родил в България при Мен, сега есперанто щеше да е на кирилица. Но не смея да го кажа, понеже есперантистите ще скочат. Казах ви: можете да ползвате есперанто, но неговият ангел няма монада. Да не се огорчават есперантистите. И компютрите ви нямат монада, а служат.
- Получава се, че има опасност от есперанто - все пак без монада...
- Ползата е много по-голяма от вредата. Плешив гений обаче прегазва законите за определеността на познатите. Прекомерният брой познати и приятели... – вече ви говорих за това. Има и есперантска карма, и то доста тежка. Есперантисти, които са се запознали, за да ядат и пият и стават престъпления, преждевременно остаряване, лепят карма и на гърба на Заменхоф.
- Много по-тежка е кармата на националните езици, предполагам - все пак есперанто има най-хуманни изяви и последствия.
- Е, да. Но и постиженията на националните са по-големи.
- Ти спомена за някакъв Универсален Йероглифен Език. За фонетика ли става дума или само за писменост? За съкратена знакова система, по-компактна и от стенографията? Нещо като писменост само от сигли?
- Не, има и компактен звуков език, но още е рано за вас. Той не е само звуков. С него си служи Природата и се нарича “символен”. Всички разумни цивилизации разговарят на него. Но вие може да направите писменост.
- Има ли нужда? Китайският не е ли върхът в това отношение?
- Може много по-просто. Явява се гений на “симвóн”. Ще спестите многократно битовете си.
- Не може ли с пеене (интонация) да се кодира разнозначността на един звук, слог или символ?
- Цели цивилизации разговарят така. Един ден ще разкодирате езика на птиците.
- Сега мога ли да запитам?... Днес подадохме на програмиста модел за надписите на касетите със старобългарски шрифт. Нямах време да се консултирам с Теб, но често Истината иде непроменена отвътре. Правилен ли е зададеният ъгъл от 9° наклон на реда, за да се получи четивен и кабалистичен текст с буква, разположена под квинтил спрямо основата на листа?:
Алфа = 72° ***г
- Правилно. Пробвайте и други варианти, но този върши работа. Само че той не е пентаграмен, а пентагонен. Наклонът от 9° е "мининóн" – микроаспект със сила да прави нещата съвършени. Като стигнем до аспектите, ще ви чета много лекции. Редът значи Братството, а буквата – индивида. Който пише точно под такъв ъгъл на реда и на буквата, може да постигне съвършено братство между мислителите, между хората на Словото. Сега това ви е най-необходимо, затова почнете с това оформление. Вие сега сте една бременна. Като дойде да родите, ще ви дам нови ъгли.
- Значи, може да приложим същия модел и в листа, който сега се дава?
- Да.
- Колко реда с направление да съдържа един кръг?
- 19.
- Сащисващо! Пак! При измерен диаметър 114 мм се получава цяло число – 6 мм!
- Избрах тези две числа – 19 и 6, - за да върви Словото Божие по любов.
- Повтаря се деветката – пак ли нещо, свързано със съвършенството на Словото?
- Искам да постигнете съвършения краснопис.
- Много ситни редове...
- Който иска, може да пише през ред. Пълна свобода.
- Това означава, че машинният препис в страничните сектори трябва да се съобразява с обема на ръкописния?
- Да, естествено.
- Значи, тези листове са за съвършено свободни, индивидуални ръкописни издания. Те ще дадат различен брой страници. Инак, както го мислех (печатният текст да е първичен, а ръкописецът да го натъкмява по редове), това би довело до тормоз над индивидуалния почерк и до много сгрешени листове, т.е. – до брак, разхищение...
- Аа, сетú се... Бракът - при опитите съществата с монада да се строяват по програма на Продънените - е много по-голям, отколкото ако е обратно. А може да бъде и никакъв, щом искрата Божия е водеща. Ръкописът е най-вярната кардиограма на искрата Божия! Компютърните шрифтове правят от пишещите космически олигофрени. Тук ги лансирам само като помощен текст.
- Нещо за фóрмата ръкописен текст – машинен текст?
- Неразцъфнала пъпка.
- Т.е., две луни – отляво и отдясно?
- Да.
- В техните рамки програмистът или машинописецът трябва да повтори ръкописния текст, разделен равномерно на две?
- Да.
- И най-отвън да има две “люспи” за есперанто? Или бъдещия универсален език?
- Не е задължително. Само по желание.
- Може ли, по логиката на разцъфващото растение и на дизайна, най-долното цвете да разделим на пет листчета?
- Това и исках да кажа...
- Сега за останалите елементи. Остават ли четирите заоблени ъгли в краищата на листа с индикации и наистина ли трябва да се изрязват от желаещите по контура, за да си ги лепят в специални тефтерчета и да лекуват с тях болести, да решават проблеми?
- При този модел също остават, но с друго разместване и друга форма. Препоръчвам ви да си поиграете, но да включите в тях и символа на Звездата.
- А някъде на листа Звездата, по-увеличена?
- Да. Над числото на страницата.
- Фантастично! Става бижу! И за домашно упражнение на всеки – синия фон?
- Естествено.
- Отдолу остава място, което в началото ме дразнеше, тъй като не е еднакво със страничното поле. Предвидил ли Си го за нещо?
- Естествено! Ще направите една широка чаша (до границите на рамката), в която да се включат данни за изпълнителя на листа. Нежелаещите да се разкриват може да използуват най-различни псевдоними – имена на исторически личности, звезди, растения, скъпоценни камъни, волни съчетания – всичко. Разбира се - в духа на красивото и благозвучното. Свободни сте да си слагате и фотографията. Който не иска – отпечатък на палеца. Съответно – пряк или опосредстван адрес, рождени данни, образование, професия и пр. – според изискванията.
- Ако някой не иска?
- Свободен е. Той е от тия, които сам Бог ще награди. Но добре е да оставите някакви разпознавателни данни – поне отпечатък от пръст, понеже се предвижда включване на най-прекрасните ръкописци и оформители в определени мероприятия на Братството и Школата.
- На всяка страница ли трябват тия данни?
- Не, само на първата. Останалите могат да се ползват за данни на преводачите, оформителите на машина, посредниците по разпространението. Един разпространител, например, който е харесал даден ръкопис и го изпрати в повече копия на Центъра, също ще бъде запомнен от Природата.
- Няма ли все пак опасност някой да фалшифицира данните в празните листове отдолу?
- Възможно е. Но кой е глупав, след като на първите си има всичко?
- Знакът на правото да слагаме ли?
- Не, само при издаване. Но адреса си дайте.
- Може ли рамка с букви?
- Може. На нужните езици.
- Пак се питам: може ли средното цвете с четирите езика да се оформи някак като трилистно, а не 4. Просто за дизайн.
- Не коригирай!
- Много хора свързват отпечатъка на палеца с досие. Не може ли нещо друго?
- Да измислят знак или число – половината от шифър. Отделно данните си да пратят в плик с другата част от шифъра. Или измислете нещо друго. Но – губите.
- И накрая: тази форма е твърде малка за обемисти материали – ще излязат много страници. Не е ли по-добре само за избрани мисли?
- Може да изработите и двойно по-голям формат, и четворно. Всичко може!
Веднага след завършването на този текст чух ясно думите "Дай да те цункам!" – и много се смях...
8.IV.129г. 8,20
- Нужно ли е елипсата да се очертае със строго определени фокуси или мога да я приближа към заоблен правоъгълник, за да се хване повече информация в нея?
- Елипсата трябва да е елипса с нужните диаметри.
- Има ли изискване за радиус при заоблянето на рамката?
- Ти направù първо "чашата" и "похлупака". Покрито мляко котка го не лочи...
- Каква е дълбочината им и еднаква ли да е?
- До 1 см. поле. Еднакви.
- Чашата с радиус окръжност ли да бъде или с овал, който хваща повече информация?
- Окръжност.
- Да останат ли ъглите на чашите заострени или да ги заобля - и с какъв радиус?
- Направи елипсата.
- Чертая я приблизително, защото бързам за компютъра.
- Заобли сега чашата в хармония с елипсата, симетрично и отдясно.
- Добре. – информацията в елипсата и отдолу на верев ли да бъде или хоризнтално?
- Всичко на верев под същия ъгъл, но непременно на машина или с ясен, максимално четлив шрифт на ръка.
- Ако схващам добре, местото долу, между елипсата и кръга, е за снимката или отпечатъка на палеца.
- Не, отделно. Палецът – отдясно.
- За какво беше този сантиметър от най-външното поле. Не ли точно за тази линия от чашите?
- Да. Само че сантиметърът не е от ръба на листа, а от основната рамка.
- Чертая с кривка. Така добре ли е?
- Общо взето.
- Има ли получената фигура някакво кабалистично, космогонично значение?
- Потърпи, друг път за това. Има.
- Излиза, че има и нещо, което е извън кръга и елипсата, и ги обхваща. Кое може да е по-голямо от тях?
- Не философствай сега, бързаме!
- Какво да бъде съотношението между кръгчето за страница и Звездата?
- Максимално, в полза на Звездата.
- Не може ли Звездата да е изцяло там, а страницата - над кръга?
- Не коригирай!
- Може ли тогава Звездата да излиза малко над главния овал, за да се увеличи радиусът й?
- Радиус, точно половината от малкия диаметър на елипсата. Не трябва да излиза от Овала на Хол.
(R=11.5 - пак потресаващо! Влиза точно под похлупака до част от милиметъра!)
- Не остава място за страницата. А ти каза едно под друго. Може само застъпени, а редно ли е нещо да застъпва Звездата на Христа?
- Не, тя ще застъпва кръгчето за страницата, а то - големия кръг.
- Нима големият кръг не е Бог-Отец?
- Не, това е кръгът на Словото, а малкото кръгче – на Делото.
- Значи, ако изпълняваме Делото, може и без Слово?
- Не, "в начало бе Словото и Словото бе у Бога". Не може без Слово. Но съществува и Предначало. Защо се казва "Предначалният"?...
- Какво излиза? Че светът на кръгчето за страницата, където ще има число, е свят на Предначалния, Който си служи с цифрова кабала? Излиза, че кабалистичният свят на цифрите е светът на Делото или квантовата механика, микросветът, ултравселената?
- Потрай. Така "излиза"... Делото е кондензирано Слово – и затова там, където се намерят братя в единомисилие, присъства Словото, но братя в единочувствие пораждат Братството. Братя в единодействие? – Братя в единодействие извикват Делото! Вúдя ли братя в единодействие, Братството и Словото са включени в Действото. Аз не Съм казал "сестри в единомислие"... Това понякога се среща, но рядко. Като се срещнат две сестри в единомислие, теква Жива Реч. Сестрите могат да бъдат гениални оратори, но те рядко могат да мълчат. Затова Словото се дава на братя: то има нужда от мълчание, тишина. Сестри, не запушвайте Извора на Словото със своята реч или говор! Сестри в единомислие раждат реч, но речта е дъщеря на Словото – тя да мълчи, когато баща им е в молитва на Трапезата на Господа! Сестри в разномислие раждат говор – и това е хубаво. Проповедниците са "сестри" – те държат речи... "Сестра" Съм и Аз, но поради нуждата Словото понякога да се превръща в реч. Приятният говор на сестрите в разномислие радва и Моето ухо, но тогава спирам речта, млъква и Словото...
Сестри в празномислие произвеждат дрънкане, а сестри в зломислие – спор. Спорещите мъже Аз ги имам за перверзни, наричам ги "сестрички"... В астралния свят те са с мъжко астрално тяло, като жените – могат да бъдат много верни на себе си. Но в умствения свят са жени – с женско умствено тяло. Казвате – "разумен спор", "в спора се ражда истината”... – Спорът никога не може да бъде разумен; и нито една Истина не се ражда от спор! Това значи прокажено момиченце да роди здрава и хубава майка. Аз приемам само един спор – когато една женска дружба е "спорна". Щом заспори работата и не се скарат до края на живота си, тагава казвам: тия сестри почват да стават разумни. Безумието пък поражда кавга. Мъжете-кавгаджийки са също жени, само че не искам да им казвам прозвището... Пак ще Ме оплюе някоя художничка, която си продава скъпо и прескъпо картините, áко че чете Учителя. Това значи, именно, Слово, което сáмо се чете, а не се превръща в Дело.
- Усещам, че в далечно бъдеще ще има и сестри в единочувствие и единодействие...
- Това не може да стане скоро. Единодействието поражда благост, а често ли сте виждали сестри да се обхождат благо една с друга? Днес сестрите не могат да се обхождат – те се сблъскват фронтално. Сестри в разночувствие няма практически днес на Земята, понеже разночувствието при вас поражда омраза, а омразата няма нищо общо със сестринството. Сестри в разночувствие, които не се мразят, а почитат и уважават различните чувства на другия, предвиждам да се появят в края на шестата раса. Това значи да пееш дует в астралния свят. Вие още нямате дует, а какво остава за камерен състав или сестрински сърдечен ансамбъл от няколкостотин хористки... Всяка "сестра" днес пред лицето Ми мрази искрено и горещо някоя друга сестра, а другите сестри презира.
Мъж, който мрази, презира и охладнява, за Мен също е "женски мъж", и няма да кажа как го наричат алохимите.
Сестри в безчувствие не са никакво сестри и пораждат апатията. Ако кажеш, че някоя сестра ти е напълно безразлична, това се нарича безсърдечие. То е обикновено специалност на анемичните сърца и Аз виждам как пред лицето Ми плачат изоставени много ваши сестри, които не могат да си платят издръжката и са им взели децата, а хладната змия в сърцето ви казва: "Да са мислили, това не е моя работа". Осере ли се сърцето ви с такава хладна диария, вие се спрете и помислèте кой е баща ви: Бог - или дяволът? Децата на Бога не могат да бъдат безразлични едно към друго, а камо ли да се мразят!
Има и много сестри в празночувствие, но най-много сте сестрите в змиечувствие. Змиечувствието се поражда от гордостта и ви обезчестява чрез ревност. Ревността е най-голямото безчестие и е по-лоша от омразата. Омраза без ревност те опозорява, но ревността те прави обезчестена душа – нещо много по-ужасно от обезчестявана девойка. Обезчестените мъже, които ревнуват, не са по-малко жалки от събратята си, станали жертва на содомити. Ревността ви прави мъртви души и това е по-лошо от содомията, защото онзи, който се съвъкупява с трупове, не е по-черен от ревността ви! Ако видите как изглеждате в астралния свят, когато обезчестявате или содòмствате в сърцето си със своя съперник, вие ще се самоубиете веднага, няма да издържите на картината. А "възлюбеният" ви, облян с пролятата кръв от вашето престъпление, най-често се удавя в бясната река на ревността ви или в подмолите на вашето змиечувствие. Като ви говоря всичко това, не мислете, че сте се освободили вече от него.
Аз още не съм ви говорил за братя и сестри в единомислие. Какво ражда това? Знаете ли как се попада в света на Мъдростта? Братя и сестри в единочувствие, представяте ли си в кой свят ще попаднат? Ами братя и сестри в единодействие?... – Това са далечни, далечни бъдещи епохи, които нямат още нищо общо с вашите разнодейства, бездейства и злодействия. По-добре, занимавайте се с вашите празнодействия и живейте в света на неистината, но с надеждата за бъдещо събуждане на семената ви Божии. По-добре с надежда и добри намерения, по-добре с жалки опити, отколкото в змиедействията на пъкъла, който си служи пряко с юларите на робството, принудата и лъжата.
- Значи, върхът е "братя и сестри в единодействие"? Това синтезира всичко?
- Не, има и по-високо.
- Кое?
- Приятели и приятелки в единодействие. И още по-високо, най-високото: "Всички възлюбени в единодействие".
8.IV.129г 23,32
- Имам още въпроси за образеца. Може ли сега да се отговори?
- Може...
- Разрешава ли се свободен дизайн на деленията в кръговете - или имаш точни указания за линии и пропорции?
- Правилно го обмисляше преди малко.
- Забравих за диаметъра на малкото кръгче за номера на страницата.
- Половината диаметър на горното.
- Добро ли е застъпването, което направих – с център върху долната окръжност?
- Точно така. Тъй оборотите на Словото са най-бързи.
- Защо Звездата на Христа е кръг, а хипервселената – елипса. Нали елипса е ясновселената?
- Триизмерното изображение на хипервселената е елипсоид. Ако беше чист елипсоид, щеше да прилича на пъпеш. Профилът ù по дължина е елипса, а този по ширина – сърце. Затова емблема на хипервселената е житното зърно. Само то дава живот, всичко друго води до смъртта. Звездата на Христа е анфазът на хипервселената в сияние. Затова се оказва сферична - понеже Христос е нещо повече от Неговата проява – хипервселената.
- Кое е повечето, което Го прави от сърце на кръг?
- Казано е: "Аз Съм Животът и Липсата на Живот". Затова Съм и Господар на ада.
- Това означава ли, че адът има такъв знак:٧ (вдълбнатината на житното зърно, но и знакът “Овен”, а също и буквата V)?
- Да. Жаждата за победа над другите поражда ада. (Victory)
- Да, но не играе ли роля тая цепнатина за приемател на енергия, няма ли и положително значение?
- Когато е получена естествено – да. Но когато е рана, агресия, вторжение (нахлуване – б.х.) – не. Раната е Божествена, само когато ражда живот. Пример – първото проникване на Тот в Пралайа.
- Значи правилно си представям наклона на секторите, за да придават направление на наклона на буквите?
- Да.
- Равни ли да бъдат страничните сектори; има ли и в това някаква философия? Да разгранича ли левия и десния сектор, съответно за машинен и ръчно изработен шрифт? Защото има такова разделение в словометрията?
- По 1/3 диаметър на сектор. Левият – може машинен шрифт, а десният – на ръка.
- Получава се много малка част за ръкописния, средния дял.
- Отнеми красиво равни дялове от другите.
- Така добре ли е?
- Приблизително.
- Преценявам, че за ръчен шрифтопис остава малко поле.
- Тогава да бъдат и двете или само за ръчен, или само за машинен.
- Средното как стана?
- Средното е много добро.
- Най-долното?
- Чудесно.
- Какво би станало, ако разменя местата на горните две кръгчета?
- Знам. Искаш го за дизайн и яснота. Позволявам. Това ще доведе обаче до поставяне на ултравселената над Христа. И такъвракурс е възможен – зависи откъде ще погледнеш. Това ще доведе до по-бавно разпространение на Словото, но по-качествено. Приемам.
- А застъпването?
- И застъпването обратно. Те фактически, периодично си сменят местата. С новото разположение ще проникне по-бърже в целия свят, отколкото в християните...
- Не дръзвам да променям, въпреки че даваш. Ще попитам друг път защо е тази свобода на личната воля в такива основни неща.
Наброски за индивидуален свободен дизайн на въпросния лист
Няма коментари:
Публикуване на коментар