Книга 32
12.XI.135(1999)
12.XI.135(1999)
Бургас - Изгрев
ИНСТРУМЕНТИ, НАРОДИ
И ОБИТЕЛИ
(Импулсатор - Уралоний)
ВЪПРОСИ ОТ ПРИЯТЕЛ:
- В настоящия космически момент кое е най-доброто, за да има благословение при заниманията ми с цигулката?
12,38 ч.
- Свободата. Живот в самостоятелно жилище.
Сън: голям,червеникав акордеон, с добавени два инструмента към двете му половини отгоре, т.е. съчетание на клавишен с духов инструмент. Какъв е символът, какво дава това?
- И в двата случая инструментът е духов, щом е орган или акордеон. Само че единият въздух се изкарва с механичен натиск от механично устройство, а другият идва от дробовете.
Духовите инструменти са символ и магическо средство на пророците, а ударните – на посветените от атмическия свят. Пророците идват от причинния свят. Те са тръби на Провидението.
Флейтата, фаготът, пиколото, английският рог, обоят – това са самотните пророци, които се мъчат да предадат Духа на Бога на цялото човечество със собствени усилия, от дълбочините на душата си. Най-съвършените от тях могат да свирят и в дует, и в камерен състав, в оркестър, в опера, понеже признават колеги и диригент и имат еволюцията да се координират с тях. И моноконцертите имат своите виртуози, но ако свирачът свири добре само когато е сам на сцената и независим, на него му предстои още дълга еволюция.
Има и обратни случаи: виртуоз и импровизатор от бъдещите векове, който не може да бъде следван от никого на Земята, докато е жив. Тогава ние стихваме и слушаме соло: няма диригент или музикант, който може да го следва.
Органът е символ и оръжие на църквата, на духовното общество, на цялата ангелска йерархия. Затова най-истинският органист би трябвало да е патриархът или папата, ако те се съобразяваха с оригинала и с най-последните произведения на Композитора. Но тъй като те не се съобразяват, естествено е да мънкат и да се клатят от слабост на преклонна възраст пред милиони вярващи, понеже орган без Слово и Дело и без ремонт от Майстори е обречен.
Акордеонът е локалната църква в някое градче или село, малката духовна групичка от сродни души и духове или даже духовното семейство, което е в пълна хармония. Помислете сега: защо във Франция и Русия акордеонът е тъй разпространен сред народа, защо устната хармоника е любим инструмент на американците?
Случаят с хармониката е малко по-различен. Там пръстите не взимат участие, както при другите духови и недухови инструменти – по това тя най-много прилича на пеенето. А певецът е жрец на самия Тот – на Отца ни. Носталгията по свободата и вечерния простор, когато всичко живо спи, а ние сме тръгнали да дирим Истинското Злато – ето песента на устната хармоника, която отеква сладко из прериите! Да бъдеш пионер в търсенето и откриването на Божественото – това е ролята на истинския американец, който вече се ражда на света. Един ден Седмата Раса ще залее света, след като струнните души на Шестата Раса – славянството - примирят и обединят човечеството.
От всичко туй следва, че инструментите са свързани с един свят, пръстовите – с друг свят, духовите, ударните и струнните – с други. Всички те се отличават от певеца по това, че използват ръкотворни изделия за извличане на музика. Оттук те споделят част от кармата на производителите и слушателите на инструменти, но голяма част от тази карма се претопява, ако музиката, която се ражда и слуша, е Божествена. Погледнете роговете на една адска китара, която обслужва господаря си. Нали всеки инструмент и изпълнител трябва да е образ и подобие на онзи, който го е вербувал?
Ти сънува червеникав акордеон с устройство за едновременно духане. Преведи си сам символа: дава ти се изпълнителска и координаторска сила в един микросъстав на любовта, който върви едновременно и по Божествени, и по духовни ноти. Такъв инструмент на Земята още няма – освен изобретенията на отделни улични изпълнители, които са виртуози на интеграцията.
Досега малцина са постигали интеграция между духовните и Божествените школи – връзката им е разкъсана още от грехопадението. С този акордеон ние се надяваме някой най-после да обедини официалното и фактическото Братство, да стане мост между духа и душата, които в него вече са пред женитба. Иначе нещата вървят на самотек: в църквите и братствата нямат и понятие за истинските двигатели на прогреса или ги анатемосват от ревност и злоба, а тайните Посветени странят от организираните дейности, защото там е каша. Трябва да се яви един свирач и акордеонист едновременно, който да влезе във връзка с ръководствата на официалните духовни общества и да ги просвети за Синархията, а на побратимите и посестримите си от космоса да преподаде урока как се участвува хармонично и весело в традициите на простия народ, който вярва повече на официални дейности и ръководители. Весело, с килната шапка, танцувайки заедно с тракториста и акордеониста…
Някога ще ти обясня как точно се свързват в момента будическото и атмическото ти тяло и каква роля има в това свиренето на цигулка. Цигуларят, виолистът, челистът, контрабасистът и пр. се свързват пряко с ясновселената, понеже работят повече с дясното си полукълбо, отколкото с лявото. От тях можете да научите тайни на сърцето и душата и пътищата за намиране на Сродната Душа в Трите Вселени, напълно неизвестни за изпълнителите с две ръце. Даже и пианистът-виртуоз не е толкова проникнал в светая-светих на Мировата Душа, както струнните майстори. Ако свиреше само с лява ръка, пианистът и органистът щеше да гони по петите цигуларите.
Затова пък тимпанистите и пианистите, майсторите на чинелите и Божествените познавачи на камбаните и ксилофона имат мощта да избиват протони направо от атмоса, могат да просят изпълнение на молби директно от Господаря на Волята Божия. Те са белите маги на сцената на Битието и чрез тях Бог работи за въдворяване на Царството Божие на Земята. Отидете с един майстор на удара от оркестъра при един генерал или един президент – и ще видите как той веднага ще подпише мир! От едно вярно и вдъхновено чукване на чинелата на един концерт понякога зависи прекратяването на една война или пренареждането на планетите по нови орбити!
- Защо в Отовишки циркус на Рила е така неприятно усещането? Езерото към какво е вход и пречи ли замърсяването му?
- Това място е много специално и там се отива сам или с човек с особени пропорции на тялото. Ако отидете отпаднал и със стар човек – или ако вие самите сте в старческо настроение, - има опасност да се състарите още повече. Когато посетите тази свещена обител с подходаящ човек или подходяща малка група приятели до 28-годишна възраст, имате шанс да се разхубавите и подмладите.
Предаността има други места за посещение – но не и това. Тук силите се възбуждат положително, само ако сте с млади и много красиви хора или ако самите вие отговаряте на мерките на младостта. Самите младежи, които биха прекарали там с един Посветен, имат шанс да запазят младостта и невинността си до края на живота - и да помъдреят и влязат в Школата незабавно.
Естествено, че чистенето на този храм се отразява веднага върху пробуждането на младите души и върху подмладяването – на старите.
Сега не е нужна много памет, за да се сетите, че Отовишки връх и околността му са свързани с отвселената, за която ви е говорено отдавна. Младостта иде от неангажирането, а помъдряването – от вкуса. Това са доминанти на отвселената, с които отците са на "ти". Но не когато са сами, а когато скитат там с представителки на яровселената. Там действа славянският Бог Ярило, за който яркостта на преживяването и раждането на ярето са по-важни от кошмарите (оригиналната дума от Елма беше “кошарите”, но Той забрани да коригирам сгрешената… - б.п). Огнението около Отовишки дял може да бъде стотици пъти по-силно отколкото другаде, но ако младостта и красотата пристанат на Словото, а Словото престане да прави компромиси.
Сега казваш: ама откъде да се намери младост, жадна за Словото? – Това е въпрос, който ще се разреши, когато отците престанат да живеят с други. Отецът е мощен и привлича душите и вселените от гигантски разстояния, защото си е осигурил голям радиус на Индивидуалното Жизнено Пространство. Отци, които живеят постоянно по чужда гайда и в чужда аура, оплешивяват.
СТРЕХА И ВЕЧНОСТ
Да има някой, който е до тебе,
е жажда-нож и жажда древен лек.
Огнищата умират в мъртва пепел,
Но без огнище няма жив човек.
Но има ли и някой вътре в тебе,
Преставаш да си вечна пиета.
Тогава покрив общ не е потребен
И вътре в тебе тръгва Вечността!
Тогава близостта е само тътен
И мълния, където има връх.
И тъй вървиш: за мъртвите безпътен;
За свойте си - звезда, и хляб, и дъх.
26.10.1996
Няма коментари:
Публикуване на коментар